Wednesday 12 January 2011

Vielen Dank

Malam tadi, ketika sedang baring sambil meluahkan cerita² klasik lama tentang teman² baik yang pernah melewati hidup aku sepanjang 7 atau 8 tahun lalu kepada 'super wife'. Aku gelak, aku ketawa, aku sebak dan aku juga bersahaja. Ketika kepala ditenggelami oleh bantal yang empuk, ketika mata hanya disinari dengan limpahan kecil cahaya melalui ruang² gelap, aku terkejut apabila tangan aku tersentuh dengan sekeping kertas berlipat disebalik bantal, aku tarik dan aku terus bingkas bangun dan duduk diantara dua sujud, dengan bantuan cahaya dari skrin telefon bimbit, aku suluh kepada kertas yang telipat rapi sambil diikat erat oleh sejalur 'ribbon' berwarna coklat. Aku tanya pada 'super wife' aku.

"ape ni sayang..??"

Dia jawab "entah..ape tu??"

Aku terus buka dengan hati tertanya, lalu aku baca. Damn..!!, Fuck..!! 2 keping tiket untuk konsert DEFTONES di Kuala Lumpur telah pun dibeli. Siapa lagi kalau bukan 'super wife' aku yang 'cool' beri hadiah istimewa ini. Terima kasih yang tak terhingga to my 'super wife'

"U are the best"

1 comments:

Unknown said...

you're most welcome sayang. :)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law