Sunday 7 September 2008

aku mimpi pula tentang Björk Guðmundsdóttir

Kepada semua kenalan mahupun tidak yang telah sudi membuang masa membaca blog ini terima kasih aku ucapkan, kepada pemberi² komen terima kasih juga kerana memberi komen dan semoga dapat teruskan untuk memberi komen, kepada sesiapa yang rasa kurang senang dengan tulisan blog ini sila berikan pendapat dan jika boleh sila serta kan alamat email supaya mungkin kita dapat bertukar² pendapat dan sebagainya. Harap maaf kerana aku hanyalah penulis jadian dan aku mengaku tiada kesempurnaan disebalik setiap apa yang aku tulis, aku bukan manusia tetapi adalah sejenis android yang telah dimuat turun tanpa sebarang petunjuk mahupun petanda, semoga ada yang sudi berkongsi pendapat melalui setiap komen² yang diberi. Kepada yang tidak gemar untuk memberi komen, selamat untuk dimanipulasikan oleh tulisan² dari sejenis android yang tidak sempurna.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law