Monday 22 September 2008

Romeo or Oreo..??

Luna sedang beralun menandakan ianya sedang membentuk sebuah teori keindahan yang paling nyata. Menjalar cahaya lutsinar Alunan suara Katrina Dahari amat mencengkam jiwa bila mana malam sedang menguasai kesedihan serta kekosongan. Perut masing² sedang berusaha keras bergelumang dengan makanan yang baru sahaja masuk memenuhi ruang yang kosong. Ternyata semuanya sedang mengenang detik² bahagia ketika makan tadi. Semua terus mengaku kalah..Tetapi.

"Huh..kenyang gila makan hari ini, esok aku taknak makan dah.." Jelas aku.

"Tulah, aku rasa menyesal makan banyak tadi.." Sahut Wan sambil menghembus asap.

"Huhu..Cuba tengok Man, bz dengan awek di talipon.." Fakhrul.

"Biasalah cinta agung, nak buat macam mana.." Wan.

"Mana ada agung..aku sayang korang lebih lagi dari gf² yang ada..kita kan gay" Jelas Man.

"Ahahaha..hang dah tua Man, mana larat nak jadi gay macam kami..Hang ROMEO.." Balas Wan.

"ROMEO??? mana ada...OREO adalah.., Mc'flurry Oreo tengok.." Jelas Man.

"Huh..kenyang lagi ni..gila lah..betul tak Wan..??" Aku.

"Tula perut penuh ni, tapi Man dah cakap Oreo takkan kita nak lepaskan peluang..jomlah.." Jawab Wan sambil mengerak² kan keningnya.

Jom..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law