Wednesday 24 September 2008

Mengharap sekelumit harapan #2

Malam semalam ketika mengucapkan selamat tinggal dan selamat jalan kepada Fakhrul yang selama ini telah banyak membuang masa bersama dengan aku dan rakan² yang lain. Kami menyambutnya di BK shah alam, sebuah premis baru dibuka. Melantak, melahap, mengunyah dan merasai keenakkan burger sambil diulam dengan air coke dan juga kopi betul² membuatkan persahabat yang dijalin semakin erat dan berselirat. Aku gembira tetapi aku tidak pasti mereka. Semalam juga aku ada terima pesanan ringkas dari rakan lain yang bertanya tentang 'MOLEKUL INDAH' mana?? bila nak post. Di kotak komen juga ada yang tanya tentang perkara yang sama. Kawan terdekat aku juga ingin tahu apa kisah selanjutnya kerana aku ada beritahu tentang aku nak mula semula buat review tentang muzik.
MOLEKUL INDAH adalah sebuah cerita pendek yang aku masih lagi tidak lupa untuk siapkannya, cuma buat masa ini aku sedang menyeksa setiap watak² didalam cerita ini. Aku sedang memberi kekuatan kepada rohani mereka. Aku sedang cuba memberi semangat agar watak²nya sentiasa teguh berdiri walaupun banyak dugaan melanda. Kepada sesiapa yang tunggu kisah selanjutnya tentang MOLEKUL INDAH, jangan resah atau kesah kerana aku sedang berusaha menyiapkannya, dan aku pasti mungkin sebelum aku mula menulis tentang makanan dan dadah aku iaitu muzik. Sedikit masa saja lagi mampu memberi kekuatan kepada watak² didalam cerita pendek ini. Cuma aku amat sibuk dengan perkara² diluar seperti.


"Geng..malam ni kita try makan kat BBQ land nak tak.." Dia.

"OK je" Jawab aku.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law