Wednesday 27 May 2009

Cinta kepada yang tercinta.

Semalam sambil duduk diam aku pusing kebelakang memikirkan perkara² paling tidak disangka yang pernah aku buat dan baru aku teringat yang salah satunya adalah seperti beberapa tahun lepas ketika berada di kota Amsterdam, aku redah membeli poskad dan bersusah mencari setem serta menulis ayat² berbunga kepada yang tercinta dibelakang muka poskad lalu terkapai² mencari peti surat disebalik kesejukkan dan kedinginan lorong² kecil dikota yang penuh dengan 'orang² dutch ' lalu memasukkan kedalamnya dengan harapan dapat membuat satu kejutan. Dua minggu selepas itu dimana aku telahpun pulang kesini barulah poskad tersebut sampai kerumahnya dan aku rasa seperti itu adalah perkara yang paling tidak disangka yang pernah aku buat.

Bagaimana anda meluahkan perasaan cinta kepada yang tercinta??

7 comments:

Unknown said...

memasak, memberi makan dan melepak bersama2 org2 tercinta.

hahaha. :D

Suffian Salim said...

bila nak memasak untuk saya??

Unknown said...

next meeting confirm ada something utk anda. :)

Suffian Salim said...

ok...sila bawa gas stove ye..

Unknown said...

owh boleh2. u nak buat apa dgn stove tu? masak untuk i pula ke? haha.

melody beef ke? :)

Suffian Salim said...

hmmm...boleh je..melody beef..

Unknown said...

er no need la. u pergi seret i mkn pun dh ok.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law