Wednesday 6 May 2009

An Orchestrated Rise to Fall

Terapung-apung, melayang-layang, lalu terdampar diatas pepasir putih yang terbentang luas sambil kedengaran ombak berdesir meletup-letup memecahkan segala kesunyian. Aku sedang berjalan seorang diri mencari hala yang tidak pasti sambil ditemankan alunan pelik tapi indah dari THE ALBUM LEAF seperti "Broken arrow". "Whisful Thinking" mahupun "Wherever i go" yang masuk tanpa tapis kedalam ruang gegendang telinga. Mata memandang jauh mencari sekali lagi segala harapan dan aku akur dengan segala kesilapan dan kesalahan. Kadang² aku rasa dunia ini sudah tidak perlu berpusing lagi, hanya biarkan lagit dan awan yang terus berarak. Kadang² aku rasa segalanya harus diberhentikan demi untuk elak dari terus mengecapi kegagalan, kadang² juga aku rasa seperti udara yang selalu melambai² bebas diruang norma-norma kebebasan harus disekat demi untuk memberhentikan segala kehidupan. Tetapi siapa kita untuk menghalang segala hukum alam mahupun segala hukum-hakam yang telah terlaksana. Cuma terus percaya bahawa setiap apa yang berlaku mahupun diperlakukan selalunya mempunyai sebab² tertentu ataupun telah ditentukan. Ayuh bangun dari tidur dan mulakan kehidupan selepas puas beralun bersama mimpi. aku masih disini dan tidak nantikan sesiapa mahupun biarkan sesiapa.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law