Tuesday 12 May 2009

The naked Chef.

Sejak dari minggu lepas tidak kira ketika bercakap di telefon, berkumpul ramai² dimeja makan, bersama² dengan rakan sekerja sambil menghirup kopi, mahupun ber-chatting dengan kawan² di YM, aku pasti gembira bercerita tentang makanan dan masakan, aku akan memberi fokus yang maksimum kepada cara² hendak memasak 'especially' bila memberi idea kepada kawan² terdekat tentang jenis² masakan yang 'simple' untuk disediakan tetapi memberi impak pada rasanya. Aku tak pandai sangat memasak tetapi sekarang amat selalu membayangkan perkara² yang melibatkan masakan hingga aku pernah mimpi yang aku sedang memasak. Oh, i miss my kitchen. Adakah ini tanda² awal untuk aku jadi..

The next Jamie Oliver..??

5 comments:

dila john said...

saya nak jadi orang fisrt rasa..
ho hoo..

Suffian Salim said...

huhu..boleh aje.. :)

Unknown said...

wah siap ada org first nk book rasa tu. haha. so bila nak main masak2. haha.

Suffian Salim said...

hihi...tulah teruja i ni..u sedia kan venue kite boleh lah main masak²..

Unknown said...

baik! boleh jd macam floyd uncorked. haha.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law