Saturday 31 January 2009

Last flower to the hospital.

Dari picisan-picisan hati yang luka, dari cebisan-cebisan jiwa yang sengsara. Aku sedar dan aku semakin tegar. Rasanya sudah tiba masanya aku tinggalkan segala penyesalan, segala kerumitan, semuanya harus diteruskan tetapi dengan cara yang bagaimana?? dan macamana??. Itu semua menjadi tanda tanya, yang pasti aku harus 'make a move', harus bangun cukuplah rasanya segala kengangan² yang pahit. Aku pasti segala dikeliling aku sedang berusaha menjauhkan diri. Tidak mengapa, tidak perlu lari serta menjauhkan diri. kerana aku sedang berusaha melangkah pergi secara perlahan². Jika tiba-tiba aku hilang dari pandangan maknanya dunia aku sudah tiada.



tidak perlu pahamkan liriknya, sila hayati alunannya.

2 comments:

eliza said...

hidup perlu diteruskan walau apa pun rintangan.. melainkan bila 'masa' kita sudah tiba.

=)

Suffian Salim said...

yup...agree..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law