Wednesday 28 January 2009

Lupakan jalan yang berliku.

Ketika jentera pemusnah melewati kilang senjata api.

"Sekarang ni kalau kita tengok Mc'D ke KFC ke, Starbuck ke..semua tak ramai orang kan..??" Wan mencelah.

"Tulah, aritu aku siap nampak Mc'D spread flyers bagitau yang dorang takde kena mengena dengan Israel, ahahah padan muka" Sambung Aji.

"Aku rasa inilah masa yang sesuai untuk kita mulakan perniagaan" Jelas aku.

"Nak berniaga ape?? Machinegun ke..besar modal tu" Sahut Wan.

"Buat burgerlah apa lagi" Jawab aku sepantas kilat.

"Boleh untung ke?? kang kita buat dia ni je yang makan bagi habis" Sambung aji sambil memuncung kearah Wan.

"Kau nak kena bantai ke weh, macamlah aku sorang je yang makan, kau mesti makan jugak punya" Jawab wan sambil menggenggam tangan.

"Ah..sorang pun tak boleh makan, kita jual je" Jawab aku.

"Eh apa nama kedai nak letak??" Bilang Aji.

"Nama kedai kita 'OSAMA LADEN BURGER', mesti ramai yang support punye..amacam??" Aku.

"Ahahaha..rimas siot.."

1 comments:

vidadarisakura said...

mcd kena boikot
osama laden dapat nama.
hee

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law