Sunday 25 January 2009

my heart was painting by chagall



Sila hargai setiap lukisan yang dipaparkan.

Berjalan mahupun berlari itu tidak penting, aku masih terus teguh menjadi pemabuk tegar kepada arak yang aku cipta sendiri bukan Jim beam mahupun Strongbow, aku terus teguh melayang bersama dadah yang juga dicipta sendiri bukan weed mahupun magic mushroom. Aku juga masih terus dan teguh menghargai kehidupan yang dah lama aku lupakan sebelum ini biarpun tiada kasih juga cinta. Aku juga masih terus dan teguh bersama dengan gelak ketawa yang juga aku cipta sendiri bersama manusia² disekeliling walaupun sebenarnya aku sedang menangis teresak² menantikan keajaiban. Ada sesiapa yang boleh pinjamkan bahu untuk aku terus menangis..?? ada..??

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law