Wednesday 28 January 2009

Oh no..!! its Kate hudson..

Sudu dan garfu sedang bergaduh dimana spaghetti menjadi pengadilnya straw dan ketulan ais sedang gembira menari² didalam gelas. Kedengaran putaran kipas lemah berpusing. Kelihatan dari jauh seorang perempuan sedang memberi tumpuan pada bacaanya, yang aku nampak adalah buku bertajuk 'The Firm' olahan John Grisham. Sambil menyedut udara segar, sambil menyerap cantasan² beralun dari NOISE CLINIC melalui mp3. Aku memerhatikan perempuan itu, setiap helai daun muka surat diselak. Aku tidak pasti sama ada dia sedang membaca mahupun sedang terbang kedunia lain. Telinga masih bersemangat menyerap NOISE CLINIC sambil mengunyah. Tanpa aku sedar dan perasan perempuan itu menutup bahan bacaannya bangun lalu bergegas kearah aku. Tidak disangka rupanya dia adalah Kate Hudson, dengan muka yang amat bengis dan sambil menunding jari kearah aku dia cuba membuka kasutnya dan terus merejam kearah aku. tidak sempat untuk mengelak aku hanya membiarkan saja kasutnya hinggap ke muka aku sambil pejam mata. Memang terasa amat sakit. Bila aku cuba buka mata keadaan gelap dan aku sedang terbaring, kedengaran bunyi kucing sedang menguap dan bila aku lihat ianya cuba memanjat meja dan disebelah aku adalah botol minyak wangi yang telah berjaya dijatuhkan oleh kucing dan yang paling menarik, aku lewat lagi untuk pergi kerja. Gosh..!!

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law