Saturday 26 February 2011

Post - Punk revival.

'Super wife' aku sedang berada dilaluan yang agak cerah dan tersusun dimana dia sedang cuba sebaik mungkin untuk siapkan segala surat-menyurat serta sokongan dari bekas² pensyarahnya. "Its a good sign for us". Jika semuanya berjalan lancar, jika bantuan datang dengan senang kami akan melangkah setapak lagi dengan memulakan satu lagi jilid baru didalam kehidupan kami. Yes, 'super wife' aku kemungkinan besar akan 'futher study' dan dalam erti kata yang lain, kami akan pergi jauh dari sini, sama ada kami 'deserved' atau tidak tapi rasanya aku sudah cukup muak dan penat dengan keadaan sekeliling. Kami akan bawa semuanya kesana. Yes semua, kucing pun kami akan bawa apatah lagi setiap bait² memori yang ada. Kami akan bawa, cuma masa saja belum berjaya ditentukan. Jadi jika semuanya menang dengan tenang dan senang, 'super wife' aku sambung belajar, manakala aku pula aku cuba dapatkan pekerjaan berdasarkan setiap titik pengalaman yang aku sudah kumpul sejak dari 10 tahun yang lalu. Tapi jauh disudut hati aku masih terasa juga untuk sambung belajar, maka aku jadikan penghijrahan aku dan 'super wife' aku nanti sebagai satu titik permulaan kepada setiap pembaharuan. Aku cuba untuk ceburi bidang 'education' mungkin, kenapa?? sebab aku cuba untuk jadi guru tadika dan mungkin boleh serapkan idealogi² punk kepada setiap murid² di tadika satu hari nanti. Baru mereka  tahu tentang 'positive life', tentang kapitalisma, feudalisma dan sebagainya.

Mulia tak cita-cita aku..??

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law