Wednesday 25 March 2009

Aku, Ayu Ratna dan Andre Tiranda.

Setelah beberapa hari dihentak dengan segala macam tekanan dan desakan. Hari ini aku sudah mampu menarik nafas lega walapun sebenarnya ada banyak lagi perkara yang tidak pasti hala tujunya. Namun yang demikian, aku sudah tidak perlu untuk mencuci segala kekotoran yang ditinggalkan oleh orang lain. Aku perlu julang tangan keatas sambil menjerit "Woohoo!!" dan untuk tempoh seratus empat puluh jam lagi aku akan berada didalam keadaan senyap sambil mengukir senyuman dan gelak ketawa bersama Ayu Ratna sambil makan mee bakso dan juga bermain gitar bersama Andre Tiranda.

"Bandung here i come !!! "

4 comments:

Gen Mayhem said...

pian!!
apa cita??
wah..nak tour bandung da?

Suffian Salim said...

Ahahaha...Oit Ateng..mane ade tour..jalan² cari makan je..oit kau sihat ke?

Gen Mayhem said...

aku sihat jer nih..
bole terjumpa plak blog ko nih..
amcam subang? ada ok??
bagus wo..bandung besttt..
jgn lupa g dago street cari baju band banyak2

Suffian Salim said...

huhu..subang ok je..sihat sejahtera dah ade oldtown white coffee skang ni..dtglah sini..Yup bandung mmg best ahahah aku pegi jgak Dago street tu..ahahaha

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law