Thursday 12 March 2009

Perhatian bukan Perhentian mahupun Penantian.

Elektro, new wave, danceable atau segala macam penemuan baru. Nah tidak perlu cerita panjang lebar. THE UPSTAIRS iaitu sebuah band new wave dari seberang yang mempunyai warna yang sama seperti DEPECHE MODE, JOY DIVISION mahupun A FLOCK OF SEAGULLS bakal beraksi di Modestos, Kuala Lumpur ahad ini, Tiket amat terhad. Siapa berani sila hadirkan diri. aku dengar THROUGH THE EYES OF THE DEAD, aku juga dengar KIAS FANSURI, aku juga ambil pusing dengan AKTA ANGKASA walaupun sudah tiada. Aku juga ambil kisah tentang BLOC PARTY dan aku teringin sangat nak tengok live band POLYSICS dari Jepun. THE UPSTAIRS pun sama. Ayuh!!


6 comments:

Anonymous said...

owh kalau jadi cop 1 tix untuk i! :D

cikNiarun said...

xpernah lagi dengar band2 yg diperkatakan kat entry tu..

akan memolow up pasni~

Suffian Salim said...

hihi..kalau x dengar sila dengar :)

Ok Aim

Anonymous said...

itu band kamo ke ape?

nice pic lol..

;Pp

Suffian Salim said...

huhu..Ms Fint cuba perhati betul² gambar tu, mana ade yang berbadan besar..so bukan band saya.. :)

Anonymous said...

haha. :)

thanks.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law