Thursday 5 March 2009

Aku dan dia vs high heel

Didalam rumah, sambil menonton filem noir dari Mamat Khalid. Sambil disinari warna lampu kuning, ada yang sibuk bermain teks ringkas, ada yang sedang menghirup kepulan² asap, ada yang sedang menyerap kelucuan dari kotak tv dan ada juga sedang terbaring lalu mengerang kesakitan.

"Aduhh!! aku tak tau lah, sakit apa aku ni, perut rasa nak meletup ni" Kata Wan.

"Tulah makan banyak, siapa suruh?" Sambung aku.

"Aku tak makan apa pun hari ni, tu yang angin tu." Jelas Wan lagi.

"Kau tu kena selalu² pergi excersize, ni duduk makan je" Aji menyampuk.

"Tulah esok aku ingat nak bersenam la, kau ada idea tak" Tanya Wan.

"Jom buat pertandingan makan sosej ataupun durian paling pantas, sukan tu beb, amacam?? Sambung aku.

"Sial lah.."

2 comments:

vidadarisakura said...

aku rela ikut sukan macam ni..hee

Suffian Salim said...

hihihi..nanti kite buat tournament la..

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law