Thursday 5 March 2009

Warkah dari James Alderman.

Aku baru terima warkah dari James Alderman, dia beritahu band MEW akan membuat siri tour di Jepun sekitar bulan Ogos ini. Ada sesiapa yang berminat untuk membantu aku membawa mereka datang ke Kuala Lumpur supaya kita sama² dapat menghabiskan masa makan dan minum dengan mereka serta melihat aksi mereka sila hantar penumbuk di email aku. Kepada sesiapa yang tidak mengenali mereka sila lihat video dibawah. Jika sudah jatuh cinta sila terima kata² "cinta itu buta". Jika benci, sila teruskan hidup seperti sedia kala tanpa perlu melampiaskan kata² dusta.

2 comments:

Hannah Sullivan said...

aku rasa ramai yang tahu dgn kumpula MEW nih. tapi ada ke yang tak tahu??

good luck untuk membawa MEW ke sini..

Suffian Salim said...

ahaha..jgn bg gud luck dkt aku..sbb aku tidak ada duit utk MEW

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law