Friday 3 April 2009

Apa bezanya berlari dengan membuat lawak jenaka.

Malam tadi selepas melampiaskan nafsu yang terkunci lebih kurang semingggu, selepas turun mengikuti anak² tangga dengan penuh kepuasan dari studio jamm, sambil menyalakan api ke batang² rokok, sambil melihat manusia dan jentera pemusnah lalu lalang dalam keadaan mundar-mandir. Setiap orang mula menyuntik kata².

"Kau sekarang ni dah kuruskan, hari² pegi jogging ke Anip??" Tanya aku.

"Tak lah, aku main skate kat depan sane tiap² petang, jawab Anip sambil lewa.

"Eh kau tak pegi jogging ke, nanti ajak lah aku" Tanya Jimi kepada Anip.

"Malas lah, main skate je, lagi best" Jelas Anip lagi.

"Kau ajak lah Wan jogging, dia hari² pegi jogging" Sampuk aku.

"Hah..aku hari² 'joking', jomlah kalau nak join, tapi bukan 'jogging' tau but 'joking'" Cantas Azuan.

"Tak guna, lepas penat joking pegi makan..."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law