Monday 20 April 2009

Hari pertama seorang android semula.

Setelah beberapa ketika aku melayang tanpa aku sendiri sedar, setelah beberapa ketika aku hanyut dipukul dan disepak terajang, setelah beberapa ketika aku diserang dengan virus² kejam. Hari ini aku bangun, aku dibersihkan dari segala kesilapan dan kesalahan, ianya sama seperti dalam filem '40 days 40 night' arahan Michael Lehmann dimana seorang lelaki cuba membersihkan dirinya dari segala perhubungan 'sex' dengan mana² perempuan selama 40 hari dan memenuhi segala aktiviti yang sihat setelah dia berpuasa dari melakukan hubungan sex. Begitu juga dengan aku, cuma dari konteks yang berbeza bukannya 'sex'(itu cerita lain). So perjalanan sebagai new android sedang bermula dan aku seperti sedang dibersihkan dari segala virus² yang menyerang dan cuba untuk menyerap segala kebaikkan dan buang segala kejahatan. Berjaya atau tidak?? tidak ada siapa yang tahu..

15 comments:

Unknown said...

berusaha android!

haha. 40 days 40 nights. boleh horny dengan bunga je.

anywy sila jangan kusut2 android.

ndrh edzn said...

khabarkan padaku hari kedua seorang android..

:)

Suffian Salim said...

Ahaha...Aim i think nak cube lah pakai bunga tu..boleh jadi ke??

huh..baiklah..cik

Unknown said...

hahaha. tryla. lemme knw d result. :D

owh yeah i dh hbs prsntation. wohoo!. eh alhamdulillah. haha.

Suffian Salim said...

huhu...bunga ape yang best kalau nak try??

Unknown said...

according to that movie dia pakai white orchids.

u try la.

Suffian Salim said...

ahaha..susah nak dptkan white orchids tu...kalau bunge plastik boleh tak u rase..

Unknown said...

hahahaha. mungkin ur other half akan sgt turn off sebab tekstur bunga plastik tu.

Suffian Salim said...

oh tidak...!!kenape kite bincang perkara² begini diruang komen ini..ahahaha

Unknown said...

hahahaha. siapa srh u bg contoh 40 days 40 nights. haha.

Suffian Salim said...

huh!! abistu nak bagi contoh ape?? cite 'Bohsia' (jgn pilih jalan hitam) ke?? ahahaha

Unknown said...

hahahahaha. ke "syurga cinta"?? hahahahahahahaha.

Suffian Salim said...

Damn...Small minded movie..ahahaha

Suffian Salim said...

Damn...Small minded movie..ahahaha

Unknown said...

hahaha. i tak mampu nak berkata apa-apa.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law