Saturday 25 April 2009

Bantuan emosi.

3 hari lalu selepas pulang dari kerja, aku cuba housekeeping didalam bilik, niat dihati untuk kemaskan segala apa yang nampak berselerak didalam bilik, especially benda² yang terperuk dibawah meja dan dibawah katil, sedang aku cuba keluarkan 1 beg plastik yang penuh berisi dengan cd, tiba² aku terjumpa sekeping cd berwarna putih yang tertulis WINDSOR FOR THE DERBY 'Emotional Rescue'. Beberapa tahun lalu aku pernah jadi penulis muzik untuk sebuah majalah muzik and at the same time memang aku terima banyak cd untuk buat review so aku pun tak pasti macam mana cd ni ada dalam koleksi aku. Lalu aku ambil dan terus pasang di pc, dengar dan terus dengar, serap dan terus serap, lalu lemparkan badan aku keatas katil sambil mata fokus kearah syiling tangan silang dan letak dibelakang kepala dan terus melayang. Selepas 1 jam kemudian, Damn!! aku tak start mengemas pun lagi. Bangun hantar teks ringkas kepada Aim suruh dia surf band ni di internet lalu terus keluar pergi jogging.

Hari ini aku berharap kejap lagi boleh start kemas bilik. Tetapi kepala aku dah terbayang cd "Emotional Rescure".


6 comments:

Syzwni A. said...

hey thanx singgah blog!
hahaha tp cane leh singgah ek?
main tibai je ke?
neway,entry kamu sume nye besh2
keep in touch. meow~ ;)

Unknown said...

bunyi-bunyian diaorg memang terserap terus dlm soul.

bilik sdh siap kemas ke?

Suffian Salim said...

Wanie - huhu..main tibai?? maybe coz blog u punye url ade word 'gemok' and buatkan kite macam serupe..huhu, ok keep in touch.. :)

Aim u dah dengar ke?? nanti balik sini i bagi cd tu kat u..anyway bilik smpai hari ni pun tak kemas..
maybe sbb mate i tgk semuenye ok je dlm bilik..ahahaha

Suffian Salim said...

Wanie - huhu..main tibai?? maybe coz blog u punye url ade word 'gemok' and buatkan kite macam serupe..huhu, ok keep in touch.. :)

Aim u dah dengar ke?? nanti balik sini i bagi cd tu kat u..anyway bilik smpai hari ni pun tak kemas..
maybe sbb mate i tgk semuenye ok je dlm bilik..ahahaha

Syzwni A. said...

gemok?
hahaha really?
wow common
muahahaha
rajin gk eh update blog even though simple nk mampuih

Suffian Salim said...

huhu..saye tidak ckp awak gemuk..jgn marah ye cik Wanie..huhu saye anggap blog ni mcm surat khabar so memang kena update hari² so anda semue tidak perlu beli surat khabar lagi..kerana fakta mereka tipu belaka..better bace blog ini..ahahah.. selamat datang ke dunia penuh manipulasi.. :)

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law