Monday 6 April 2009

Pagi ini.

Pagi ini ketika sedang menghayati lagu 'street spirit' dari RADIOHEAD kepala aku melayang seperti sedang berada diatas gunung berbatu, berdiri tegak sambil tangan dijulang keatas lalu mendongak dan terlihat damparan lautan langit dan awan bertemankan sekumpulan burung terbang bebas merentasi cahaya matahari. Aku pandang kedepan sambil menyerap segala pandangan dari jauh ombak bukit hijau dan kelabu dengan bertemankan angin deras. Suasana tenang, dengan menghirup sedalam²nya udara segar masuk kedalam rongga tanpa paksaan, lalu menjerit sekuat² hatinya, melepaskan segala apa yang terbuku didada sambil mata ditutup dengan rapat. Aku bebas dengan semangat baru, aku bebas dengan bara yang membara, aku bebas dengan ikhlas dan tiada siapa mampu menyekatnya. Senyum

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law