Thursday 30 April 2009

sepuluh hari sudah berlalu.

Hari-hari aku kurang makan, hari-hari lepas balik kerja aku pergi jogging, hari-hari jika ada aktiviti makan bersama rakan² aku pasti akan elak atau jika pergi aku akan kurang makan, jika dulu ditempat kerja kalau hendak pergi ke pejabat lain ditingkat atas aku akan naik lif, tetapi sekarang akan berkejar pakai tangga, hari-hari juga aku akan berjalan pegi ke pejabat 'client' walaupun jauh semata² untuk sentiasa cergas. Aku benar² obses untuk kurangkan berat badan. Selepas 10 hari berlalu sudah ada beberapa kawan tegur cakap badan dah susut, baju t-shirt size L pun sudah longgar, bila timbang memang sudah nampak kurang beberapa kilo. Tetapi malangnya bila tengok cermin aku tak nampak apa² perbezaan.

Oh tidak!! Damn..!! aku bakal kena penyakit anoreksia.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law