Friday 10 April 2009

Jika aku Marty McFly, aku pasti memulakannya semula.

Dua puluh tahun dulu jika ada orang tanya tentang filem kegemaran, aku pasti akan jawab "Back to the future!! Back to the future!!". Jika lagi sepuluh atau dua puluh tahun yang akan datang jika ada yang bertanya tentang filem kegemaran, aku pasti akan jawab "Yes, back to the future". Sudah lebih dari sepuluh kali aku menonton sekuel filem tersebut dan sentiasa mengharapkan yang kereta Delorean DMC benar² boleh berpatah balik ke saman silam serta melangkau jauh ke masa hadapan, dan jika ada yang bertanya kenapa aku benar² menyimpan harapan tentang kereta Delorean DMC, aku akan jawab "Kerana terlalu banyak kesilapan telah berlaku keatas aku pada masa silam dan aku ingin betulkan semua lalu memulakannya semula.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law