Thursday 9 April 2009

Racun buat aku.

Aku telah diracun, pagi tadi menghabiskan sebungkus nasi lemak yang telah diberikan oleh seorang rakan memang benar² buat aku puas, kerana telah hampir dua bulan tidak makan nasi lemak. Hati gembira tetapi jiwa sengsara, emosi terganggu kerana rasa bersalah (makan banyak), mata pula seperti dihempap sebatang kayu balak yang besar dan berat, oh tidak!! hari ini adalah hari separa sedar bagi aku. bila lah jam hendak berpusing laju agar jarum pendeknya hinggap di angka empat dan jarum panjangnya pada angka dua belas, aku hendak pulang, aku hendak lemparkan badan aku diatas katil lalu masuk kedunia mimpi. Maaf hari ini aku benar² pincang, some one please help me out!!

5 comments:

Gen Mayhem said...

minum kopi tongkat ali lah bro bg ilang ngantuk..hahaha
takpun bukan video lucah

Achik said...

sesekali diracun tak mengapa~

Anonymous said...

...nasik berlemak memang racun...sebab tu ada timun sebagai penawar...(mintak lebih2 if possible)..;)

~nila~

Suffian Salim said...

ahaha..minum tongkat ali pastu tgk video lucah..amat tidak sihat..

i just anggap racun itu penawar..

Nila..nasi lemak ni dah siap bungkus, takleh mintak timun lebih..

Unknown said...

balik tidur la. tak pun pergi minum nescafe shake yang berbuih.

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law