Monday 27 April 2009

Mimpi tidak selalunya indah.

Malam tadi aku bermimpi sedang berlari didalam dengan laju tetapi rasa amat perlahan, lalu kedengaran bunyi tembakan senapang patah bersilang² kearah aku. Dari jauh aku terlihat sebuah pondok kecil lalu terus kesana dan cepat² buka pintu lalu masuk kedalamnya. Keadaan amat usang serta terdapat banyak benda² berselerak tanpa arah diatas lantai. aku nampak kelibat manusia sedang berjalan kearah aku. Keadaan amat samar² kerana tiada cahaya lampu. Setelah beberapa ketika aku dengar bunyi hembusan nafas semakin dekat lalu terdengar satu bisikan masuk kedalam telinga.

"If someone feel that they had never made a mistake in their life, then it means they had never tried a new thing in their life.." Kata suara itu.

Aku tanya dalam keadaan cemas "Who are you??"

"Albert Einstein" Jawab dia.

aku terus gelak.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law