Saturday 26 April 2008

Aku memang tidak mampu untuk menipu.

Sabtu yang indah, sabtu yang gembira, aku bangun tidak seperti biasa, tapi aku harus bekerja, aaarrgh hapuskan segala rasa bersalah, aku hendak masuk kerja lewat, aku drive kereta seperti sabtu² yang lepas terus mengisi tenaga untuk kereta, dapatkan se-tin nescafe, sambil drive bersama Rayban dan menarik american eagle dibibir sambil menyerap alunan lagu serta bait² lirik Mardy Bum - Artic Monkey. Aku amat gembira mengharungi pagi sabtu yang terang dengan suasana yang amat bebas. Seperti aku hendak pergi berkelah ke tepi pantai Cran Sur Mer bersama² rakan atau seperti aku hendak keluar dating seawal pagi bersama gadis bernama Maya. Aku cuba menipu diri aku,tapi sebenarnya harapan aku agar tiada problemism ditempat kerja. Yelah aku sebenarnya kerja hari ini, mana mungkin untuk ke France menikmati pantai Cran Sur Mer, Siapa pula gadis yang bernama Maya??
Aku memang tak mampu untuk tipu diri sendiri. Terus abiskan American eagle, Tin of nescafe, pergi masuk kerja, tiada dakwa-dakwi.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law