Wednesday 16 April 2008

Kisah bersulam

Aku jawab telefon,

"Hey Dude its me lah Johan" Johan is one of my friend, dia adalah pakar X-ray.

"Hey John Whats up..??" aku tanya

"I've got course at UK next month for two weeks" Johan berkata

"Ouh really, great man..!!" jawab aku.

"hey i'm jom lah join skali, lof of people at Camdenlock really missed u lahh.." bingkas Johan

"Huhu..i missed Heatrow Airport..tu je, itu pun sebab chocolate girl yang namanya Anna, thats all" jawab aku lagi.

"Hey Come on dude, takkan nak kerja je" jawab Johan pula.

"Tengoklah macamane nanti, aku betul² busy right now"

Tiba² ada cahaya terang menerangi mata aku, Oh know aku hanya bermimpi yang Johan call and invite aku. Nah lupakan sahaja, aku bangun keluar dari ofis sambil meneguk segelas air suam, its time for ziggaretten..!!
tak sampai 20 saat aku nyalakan rokok tiba² Johan sms and invite aku ke London next month.
sambil menarik asap kedalam rongga dan terus bergerak ke paru² aku hanya mampu tersenyum.

Johan antara orang yang sentiasa memahami dunia aku.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law