Friday 18 April 2008

Kisah Sharman

Aku bosan, aku nantikan kata² indah dari Sharman. Dia taknak ajak pekena sweedish meatball ke..?? by the way Sharman adalah robot yang mampu membuat robot yang lain, malah saiz dan kekuatan robot yang dibina jauh lebih bagus darinya. Sharman adalah jurutera pembina robot, selepas pulang dari UK dia pernah terlibat didalam pembinaan rekaan beberapa model kereta terbaru dipasaran dunia sekarang, bagi aku dia adalah master didalam dunia permotoran walaupun dia tidak pasang enjin turbo dikeretanya mahupun mewarnakan kereta nya dengan warna hijau, dia adalah robot rekaan paling menarik aku pernah kenal, dia adalah kebangaan manusia² disini. Dia juga amat menyukai rakan aku Wan pakar pemakanan, kerana Man suka dipengaruhi dengan makanan.

Oh sungguh ramai manusia berjaya disekeliling aku..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law