Wednesday 30 April 2008

Petang hampir senja dirumah Sharman

"Eh aku ada benda nak cerita ni.." Jelas Aji.

"Ceritalah, kau memang asyik ada je cerita" Aku.

"Since last month aku ada kenal sorang client ni, serious bagi aku dia memang gorgeous, so nice, smart, aku asyik ingatkan die je dan macam² lagi lah" Sambung Aji.

"Hihi..kau kalau aku suruh Wan pakai tube dengan skinny jeans pun kau akan cakap lawa,tul tak..?" Tanya aku sambil ketawa.

"Ahaha...Wan pakai Skinny?? muat ke weh..tapi kan kadang² aku tengok Wan tu lawa jugak, tapi die dah ada gf lah, siapa lah aku dihatinya..ahahaha" Jawab Aji sambil gelak.

"Kalau camtu kau try Pali lah, dia lagi lawa dari Wan ape, cube kau bayangkan dia pakai kebaya, mesti hot seyh...ahahaha" Tanya aku sambil terus ketawa.

"A'ah lah..Pali lagi lawa, nak-nak kalau pakai kebaya warna merah mesti lagi hot, tapi nanti aku nak kene bergaduh dengan Diana pulak..susahlah" Jelas Aji sambil ketawa sampai terbaring.

Sharman sambil sibuk membelek macbook yang baru dibelinya turut menyampuk.
"Aji aku single lagi..ok tak kau suh je aku pakai ape, aku akan ikut..ahahha"

"Ahahaha..dah² aku serius ni, tolonglah aku camna nak buat ni aku tengah malu gile ni.." Jelas Aji.

"Nape nak malu pulak, dah kau suke kat dia ajaklah dinner ke?? movie ke? jalan² naik motor ke..ahahah" Jawab aku.

"Tak pun hang ajak pekena Char Kuew Tiaw, pun best jugak" Sampuk Man.

"Aku malu sebab aku dah ajak kuar makan, aku dah ajak tengok movie, pastu pegi karaoke ke, macam² lagi lah aku ajak tadi.." Jelas Aji.

"Hah...thats good..so how about her??" Tanya aku.

"kau nak tau apa dia cakap" Tanya Aji semula.

"Hah apa dia?? Aku.

"Well, i memang suka kat u, i like ur way, i like ur job, i wish to go out with u for movie or something else, but i've to ask my husband kalau² die benarkan or mane tau kut² dia nak join kite sekali ke..ok tak"


"Ahahahah....Ahahahahaha......." Aku dan Man.

"Aku malu gile ni weh..esok dah la ade presentation dengan bos aku sekali camne ni.." Tanya Aji.

"Jom pi makan..aku lapar lah.." Jelas Mas sambil sms Wan tanya mana lokasi terbaik untuk makan hari ini.

"Hah...lepas makan resigned..ahahahah" Aku.

1 comments:

Anonymous said...

ermm..tak u pdate blog pon..bz sgt ehh? ~honey

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law