Thursday 17 April 2008

Look what you've done

"Hello, eh boleh tak kau pass kat aku semua listing CRR & CCC to my memo..?? tanya Suria

"Alamak Su, aku rasa cam dah delete je semua tu.."

"What?? kenapa kau delete??" Tanya Suria lagi.

"Jap aku tanya Ad, dia yang delete, bukan aku.." jawab aku lagi.

"Ad, mane semue file HZ-AIR, Suria nak lah, and pls dont say it.." aku Tanya kat Adlina

"Yes..!! Yes..!! thanx for asking me, mana ada dah aku dah delete semua.." jawab Adlina.

"Oit korang gaduh dulu nanti aku call balik ye." Jawab Suria.

"Hari tu aku tanya nak delete ke tak, kau cakap takde kena mengena dengan hidup kau..so.." Jawab Adlina pulak,

"Yes memang non of my bussiness, tapi sekarang ini diaorang mintak, so how" tanya aku.

"Mana aku tau, aircraft going out already" jawab Adlina

"Itulah, i'm a GREAT FAILURE.. aku ingatkan semua dah settle, aku ingat kan kita dah betul² keluar dari neraka jahanam, tapi sebenarnya ada lagi problem.. selalu jadi macam ni, setiap benda yang tak penting akan jadi betul² penting selepas kita lenyapkan dia" ooh aku pening

"So How.." tanya Adlina.

Sambil tu Mr.Jagjeet lalu dan menyapa, "hi everyone..how do u feel today"

Aku bukak player dan putarkan lagu "Look what you've done". dan terus gelak.
memang sukar kehidupan ini, ada sahaja orang yang cuba merosakkan setiap keindahan yang ada. Aku hanya mampu pasrah sambil memikirkan jalan yang sempurna untuk menyelesaikan masalah.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law