Friday 25 April 2008

Selepas senja

"Wan aku rasa tak best lah arini, aku betul² tertekan, camne ha?" tanya aku.

"Aku pun lah Wan, workload banyak gila, aku kena handle project baru" Sahut Pali.

"Rileks lah aku pun tertekan jugak, apa masalah kau ni" Tanya Wan semula.

"Macam² probs la Wanhard for me to expalained.." Jelas aku.

"Kau pulak apa problem, project apa yang kau dapat" Tanya Wan sambil pandang tepat ke muka Pali.

"Aku dapat project untuk manufacture prototype sistem kebakaran lah for building, masalahnya aku tak ada idea lah nak buat macam mana" Jelas Pali.

"Tapi aku lagi tak tau nak buat macam mana" Jelas Wan.

"Lahai, pakar pun takkan tak boleh tolong" Tanya aku semula.

"Aku bukan pakar motivasi, huuhh." Jelas Wan.

"Takpe lah, aku cuba fikir la nanti" Jawab Pali.

"Eh aku rasa aku tau lah camne.." Jawab Wan.

"Hah how lah.." Tanya Pali semula.

"Aku rasa cara nak buat tu senang je, why not kite drive thru dapatkan ayam goreng mc'Chicken. Aku rasa lepas makan idea mesti keluar punya." Jawab Wan.

"Ahahaha...Domino lah..layan BakedRice pun best jugak ni" sahut Pali.

"Hushhh..aku dah lama tak makan tomyam seyh.." Jawab aku.

"Ok, firasat aku berkata, jom william" Jawab Wan.

"Yes kau memang pakar, Lets move on." Jawab aku.

ahahahaha..

Adakah memenuhkan perut dapat mengurangkan tekanan.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law