Wednesday 23 April 2008

tertekannya tekanan.

Bila aku tertekan atau rasa susah hati mahupun kecewa, aku sentiasa fikir yang kat dalam dunia ni ada orang yang lebih tertekan, kecewa mahupun susah hati dari aku. So when i'm in trouble, i will think about other people, tapi kadang² minda aku tak nak terima semua itu, dia cakap tak baik menipu, kalau kau ada masalah kau kena berjuang untuk menyelesaikannya.


"Eh when i see ur face, its feel like.." Aku tanya.

"What?? feel like want to kiss me?" Jawab Frank.

"Oh, i will..u want it now?" Aku tanya lagi.

"Oh..so gay..hey i'm in trouble lah. Jawab Frank.

"Why?? all of us got problem" jelas aku.

"I mau kahwin laa, tapi nobody want me" Jawab Frank.

"Wooho..rite, u're in trouble. u want me to help u out"? Tanya aku lagi.

"Wah..u can help ka..how aa, u can find for me aa" Tanya Frank.

"There your girl, just try your luck..ill support u from behind" Jelas aku sambil menunding jari kearah Amin.

"ahahaha..Ahahaha - both of us laugh..

Yes selalunya aku akan cuba cari material untuk gelak apabila aku dalam masalah. So anyone in trouble..i can help you.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law