Wednesday 16 April 2008

Jiwa Hari ini

Aku melangkah malas menuju masuk ke perut pejabat dimane aku berkerje, belum sempat aku membuka mulut pintu, ada komander menegur aku

"hey matt..where are u yesterday..??"

"nah.. just put more input in my hardisk..??

"Oh..whatever.."

aku terus masuk, duduk depan pc open music, i need strong music to burn my spirit this morning,
hmmm..
bukak newspaper baca tulisan² karat, baca fitnah² basi dan dengki² yg reput, baca benda yang tak sepatutnya aku baca..
eh what the f**.. sampai bila mereka² ni semua nak berhenti bertikam-tikaman, aku dah bosan dengan cerita pasal UMNO lah, Samy Vellu lah, PKR lah..Lim Guan Eng lah, Pak Lah la..Mahathir suruh PakLah pull out, Anwar Ibrahim lah.. aku tak nak baca pasal ni semua.
aku nak tau bila harga Tol nak dihapuskan.. bile Harga minyak direndahkan, bila gaji aku nak dinaikkan, bila kerajaan nak sediakan subsidi utk harga² buku dipasaran supaya kite semua boleh memiliki buku dengan banyakny..hingga tak terhingga..baru boleh sibuk nak berkempen pasal "amalan membaca"..dan aku percaya semua orang nak tunggu berita gembira, bukan berita pasal macam mana nak tikam orang..
dah lah mulai hari ini aku akan berhenti baca semua cerita² surat khabar walaupun benda² ni free je kat ofis aku..

its time for me to fly with MEW... aaahh the sound was very comfort..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law