Monday 14 April 2008

Good Morning Westyorkshire

Hari ni aku bangun tidur agak lewat tak seperti biasa, tak seperti robot² yg lain, tak jugak seperti semalam. aku semakin bosan dengan kerja yg aku buat. tapi apakan daya aku hanya sejenis robot yg tak mampu berbuat apa..hanya mampu menurut perintah, tapi arini aku menghadapi masalah dalaman, hardisk aku tak dapat berfungsi..nah...tak payah pergi kerja lah..quite bored..
anyway aku berkerja....
tengok aku dah cite pasal kerja lagi..apa nak buat i've been created for work.. woohoo.!!!
well aku kerja kt syarikat penerbangan 5 bintang..konon²nyelah..but itulah realitinya..
cuma as a worker aku aku tak rasa macam bintang pun..
but at the same time aku tengah dengar lagu TELEBURY called "the stars not belong to us" ahahhaa yup stars not belong to us..just belong to person that have authority..
ok berbalik pada cerita kerja aku tadi.. aku bekerja sebagai perancang, merancang berbagai² benda dan kerja untuk orang lain supaya everything run smoothly, aku berada didalam dept kejuruteraan, memastikan semua kapal terbang berada didlm keadaan baik sebelum hendak terbang menggapai bintang diangkasa...yeah while u have money u can touch the stars with 5 star airlines..woohoo..
tapi aku lebih suka anggap aku sbenarnya berade di tengah² medan perperangan dimana aku pun tak pasti siapa yg jahat mahupun yang baik.. itulah masalah yg paling besar...
"walaupun tak ok aku akan buat² ok.."

anyway aku malas nak terangkan lagi aku bosan..
just panggil aku ni AKU..

Westyorkhire adalah tempat yang terindah dan sukar dilupakan apatah lagi apabila ada gadis bernama Nasra Zalia disana.. to be continued..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law