Wednesday 23 April 2008

Smaklig maltid

Disebuah pusat makan yang terkemuka sambil beratur di petang hari yang blues.

"Aku rasa aku tak makan kut, minum jelah" Jelas wan.

"Uishh..is it true? betul ke kau ni Wan?" Tanya aku

"Yelah, aku baru je lunch kat bangsar pukul 3pm td with my client" Jelas Wan

"Oh yeke..tapi macamane kau boleh ada client? tak penah dengar pun before this" Tanya aku lagi.

"Biasalah ingat Man je ke slalu jumpa client, ehehe, nope actually ada project sikit with my friend, dia nak bukak healthy cafe, kononnya nak buka kedai makanan sihat la. So dia mintak advise" Jelas Wan.

"So kau dah kenyang la ni..? takkan sikit pun dah tak boleh masuk" Tanya Man pula

"Serious shit..aku dah kenyang gila.." Jawab Wan

"Rugi lah.." jelas aku.

"Bang bagi meatball 10 pcs ye, extra sauce." Terang Wan kepada mamat yang jaga food kaunter.

"Oi kata dah kenyang.."? Tanya aku.

"Ahaha..Tiba-tiba perut aku bisik kat aku teringin nak meatball plak..isshh nak buat macamane, hati dia nak kene jaga geng..nanti dia merajuk" Jelas Wan.

"Huhuhu.. 5 pcs dah la weh..kata dah kenyang" Jelas aku.

"Mana cukup..eh kau ni banyak tanya pula..siapa pakar dalam hal ni?" Tanya Wan semula.

"Ok kau pakar..Eh macamane nak ajar perut kita boleh bisik kat kita ha.."? Aku tanya lagi

"ill teach you later..lapar ni" Jelas Wan.

"U are the best.."

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law