Thursday 24 April 2008

Ofis aku seperti Arsenal

Yes, manusia² didalam ofis aku sama seperti team bola Arsenal, terlalu ramai player yang diimport ada yang datang dari France, UK, Australia, Hongkong, Singapore, Subang jaya dan banyak lagi, tapi sedihnya, mereka adalah manusia yang amat gagal didalam dunia aku, Adlina selalu cakap yang kami berada didalam rumah orang² tua Sri Kenganga. Aku betul² kecewa but what should i do..??

"Ala 25hb setiap bulan cucuk je dia bayar dah lah, kau nak fikir apa lagi" jelas Nazry.

"memanglah tapi elaun jaga orang² mana ada" Jawab aku.

"Apa nak buat dah kau yang pilih jalan macam ni, terima jelah" Jelas Nazry lagi.

"Ahahaha...kau pun sama jugak.." Jawab aku semula.

"So malam ni apa project??" Tanya Nazry

"Dah masuk, shopping lah abiskan semua duit." Jawab aku.

Anyone want to join me shopping tonite??

Oh tidak aku semakin tulus dan telus bercerita.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law