Wednesday 16 April 2008

Sweedish Meatball



Aku baru bangun dari terlelap, 25 minit yang sudah cukup memberi makna..

"Eh kau tak nak makan ke??" mak tanya..

"nak makan lah ni"

aku baru pulang dari mimpi yang kosong, mimpi yang tak mampu bagi petanda. Aku tinggal dengan Mak aku, aku jugak tinggal dengan diri aku sendiri.
aahhh aku dah lama tak membaca, otak aku dah berkarat, aku bukan manusia normal, aku hanya jadian. aku robot sebenarnya, robot memang tidak ada masa untuk benda lain melainkan kerja..

oh ada kata² indah dari hp aku

"Oit Jom swedish meatball.." Pemilik stick drum

"huh..nak makan lagi ke..???" dlm hati...

"OK je..jap aku tanya yang lain" balas aku via sms..

Kita selalu mudah untuk melupakan, apabila kita tidak memerlukan..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law