Wednesday 16 April 2008

Kisah Silam

Huh..!!! terlalu bz hari ini, but i'm in a good mood today.

"eh nape name blog ni NotaBernoktah..?"

"ntah lah, maybe sbb aku dah tidak ada idea kut, dulu sebelum blog menguasai internet aku dah ada blog aku sendiri, jangan tanya dekat dan bagaimana nak baca, tapi blog aku tu namanya Nota Tanpa Noktah, setiap hari aku menulis, tanpa fikir penat dan letih, aku tak peduli, yang aku tau aku nak menulis. Tapi itu 6/7 tahun yang lalu, Zaman dimana aku terlalu ekstrim dengan semua benda, zaman dimana aku rasa semuanya tak betul untuk kehidupan aku, zaman dimana aku hendak rebel, tapi sekarang ni aku semakin alpa, semakin lupa, semakin sangsi untuk menulis, bukan sudah tidak ekstrim lagi, tapi sukar dikesan, aku adalah antara manusia yang telah ke pejabat Mastika untuk memaksa mereka menarik balik setiap kenyataan yang ditulis berkenaan dengan isu "black Metal". Aku antara manusia yang sering tidak berpuas hati dengan idealogi² kejam manusia lain. Tetapi sekarang aku tidak..aku seperti membiarkan sahaja apa yang berlaku. Gagal kah aku?? nah.. i'm in silent mode now and please beware one fine day i'll voice out.. eh yeke macam tu?? entah lah. Eh by the way siapa yang tanye pasal nama blog ni..?"

"ntah, maybe diri kau sendiri kut.."

Albert Einstein pernah cakap kalau roda nak terus berdiri dia haruslah kena terus berpusing, begitu jugaklah dengan kehidupan aku.
bersiap sedialah untuk dijahanamkan.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law