Friday 18 April 2008

Pagi ini

Hari ini aku lewat lagi ke tempat kerja, aku tak tau lah sampai bila aku nak terus macam ni, setiap hari aku berjanji untuk datang kerja awal, dan aku berjaya datang lewat. Congratss...!!!
duduk saja depan pc aku macam blur, nope i'm not blur, tapi bored, so what should i do. kejap aku nak call someone.

"Hello Ding ada..?" tanya aku

"Ding..dia tak masuk lagi lah.." Jawab Zahra dengan lembut.

"Oh yeke, pukul berapa dia masuk" tanya aku dengan nada yang amat rendah.

"Tak pasti, emmm ada apa² pesanan" Tanya Zahra dengan tone yang amat lembut.

"Hmmm..nope its ok i call him back, thank you" jawab aku.

"Okay" Zahra jawab lagi.


Selalunya bila aku tak tau nak buat apa dipagi² hari aku akan cuba call Mr.Ding dan aku pasti yang Ding tak akan jawab fon sebab dia hanya available after 10am dan sudah semestinya Zahra yang akan jawab selaku asst untuk Ding, Zahra adalah gadis yang paling lemah lembut aku pernah jumpa, gadis bertudung, simple and nice. Riak mukanya amat manis walaupun berkaca mata dan yang paling penting bibirnya seperti pinjam dari Angelina Jolie, hey she so sweet ditambah pula dengan budi bicara yang amat lembut, dan aku hanya mampu gambarkan. Aku hanya manusia yang akan menjadi amat tenang bila mendengar suaranya. Perfection is the answer, tapi aku hanyalah manusia yang mampu mengambarkan keindahan, manusia yang tidak mempunyai keyakinan.

"Dah la, she engaged already.." sapa Adlina.

"Yes, aku pun ada dengar benda tu" Jawab aku.

"So sorry to hear that.." Adlina lagi.

"Even she still single..its hard for me actually..too hard" Jawab aku.

"Why..??" tanya Adlina lagi

Nah...Forget it.." Jawab aku.


So lupakan saja, just call 3**4 if u want to hear her voice, thats all.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law