Sunday 20 April 2008

Oh Asha.

"Asha, u lost or what?? where've u been..for long time.." aku tanya.

"Ada je kat sini, quite bz for everything. i'm getting married soon.." jelas Asha

"Oh really?? its good for you, who's the bad guy..??" tanya aku lagi.

"Oh gosh the bad guy is Vinod did u know him?" Jelas Asha.

"Nope..but i know him, dia akan menyusukan anak u nanti..ahaha" jelas aku sambil ketawa.

"Yeah he will..by the way how about u??" tanya Asha.

"Me..?? i'm getting my last day soon..i'm going to die..so be prepared with a bouquet of flowers." Jelas aku.

"Yes i will, hibiscus boleh??" tanya Asha lagi.

"Hey i bukan askar yang terpaksa naik helikopter Nuri, but my first man got Airbus A320.." jelas aku lagi.

"Hey my future husband is soldier la" Jelas Asha.

"Haha..kalau macam tu u need more flowers.." jelas aku lagi.

"Ohh i hate this coofee, i want fresh orange" Asha senyum.


Anyway Asha adalah manusia punjabi yang manis aku kenal sewaktu kami kursus bersama² beberapa tahun yang lalu, dia adalah pakar didalam bidang pemasaran, yes she work with my company, dia mampu memanipulasi setiap klien yang berurusan dengan dia melalui ruang kecantikan yang ada pada dia,
tapi sayang kerana bakal suaminya adalah seorang askar. Pity for her.

Tahniah dunia aku kerana mempunyai Airbus A320 untuk Perdana Menteri aku tetapi hanya ada helikopter Nuri untuk manusia² yang sentiasa menjaga keamanan dunia aku.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law