Sunday 27 April 2008

Jika #1

Jika aku Sid Vicious dan berada didalam kumpulan SEX PISTOL bersama² menyanyi I wanna BE anarchy!
No dogs body! Anarchy for the U.K it's coming sometime and maybe.
sudah pasti aku akan mati kerana sayangkan dadah.

Jika aku berada didalam diri Kurt cobain menyanyikan lagu² NIRVANA dan akhirnya membuat lagu bertajuk "I hate myself and want to die"
dan akhirnya aku mati dibunuh isteri sendiri Coutney Love tapi tiada siapa yang tahu.

Jika aku cuma Bob Marley menyayikan lagu "buffalo soldier" tapi akhirnya mati bersama² daun² indah.

Jika aku seperti Fredie mercury sudah tentu mashyur bersama lagu Bohemian Rhapsody tetapi malangnya QUEEN dan peminat menangis melihat pemergian aku kerana Aids.

Jika aku manusia bernama Carl Crakc sudah tentu Alec Empire dan pengikut ATARI TEENAGE RIOT benci dengan kehilangan aku.

Jika aku seorang supermodel Gia Marie Carangi sudah pasti semua orang akan berkata "To beautiful to die"

Jika aku Cliff burton..??

Nah..Jadi adalah lebih baik aku menjadi Eddy Vedder.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law