Friday 25 April 2008

Oh Yes!!

Hari ini adalah hari senyum sampai ke telinga sedunia bagi pekerja² di MAS, aku pun turut serta walaupun agak sedih pagi tadi, hari in tidak seperti hari² lain, hari ini adalah hari gaji, dan yang berjaya buatkan semua manusia disini senyum sampai ke telinga adalah sebab MAS bagi bonus dan bagi kakitangan dari dept engineering serta cabin crew ada dapat wang saguhati pula, Yes we've made it..!! dan paling menggembirakan esok adalah sabtu, sudah pasti ramai yang akan memenuhkan pusat² membeli belah, pasti lipstik, blusher atau kasut gucci akan banyak terjual mesti ada yg memenuhkan kedai² aksesori kereta, pasti pemain cd mahupun speaker subwoofer akan disapu, ada juga yang akan memenuhkan kedai peralatan sukan, pasti banyak kayu golf atau raket tenis yang akan terjual, jangan terkejut jika ada yang membawa keluar set notebook atau flat skrin baru dari kedai komputer. Restoran² fastfood, mapley,cafe mahupun seafood tomyam akan dipenuhkan dengan manusia² yang hendak meraikan keluarga, saudara dan rakan². Beach club, the Ruums, Hardrock cafe, planet Hollywood, mahupun kelab malam Siva pasti akan sesak seperti traffic jamm di lebuhraya persekutuan setiap petang. So ada siapa² yang nak join aku shopping? makan? enjoy??

Oh tidak...aku lupa aku hanyalah robot so no time for that thing, aku kena kerja esok mahupun lusa ataupun sampai bila²..

harap maaf.



"Disaat kita sedang bergembira ingatlah orang² susah disekeliling kita"

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law