Sunday 20 April 2008

I vous hais

Aku kurang gembira hari ini, kerja semuanya tidak konsisten, aku semakin hilang kawalan, aku semakin hilang punca. Kenapa manusia robot seperti aku selalu menjadi mangsa, mangsa kepada keadaan.

"How to disappear completely, if you still around"

Aku rindukan zaman 20 tahun kebelakang, aku rindukan harga sebotol Coke yang cuma 50sen, aku rindukan nasi lemak yang hanya 30sen, aku rindukan kehijauan bukit di belakang rumah aku, aku rindukan The Cure "Friday i'm in love", aku rindukan Thundercat, aku rindukan Hero aku, Yes..!! aku rindukan hero aku..

Tiba² ada entri baru kedalam email memo aku, ianya berjaya hilangkan rasa kucar-kacir dalam jiwa. Aku buka memo aku, muka berubah bila membaca.

"Hey friend, remember me? free tak this morning, come have a cup of coffee with me. i'm at subang today. Text me ASAP!!" - love Asha.

Wow my old friends Asha ask for drink. Thats it aku tutup semuanya, aku tak hiraukan manusia² sekeliling aku yang sedang bersiap sedia hendak berperang,
Nah..aku ada perperangan lain. jumpa lagi.

i miss my dad..!!

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law