Saturday 19 April 2008

Kisah bersulam #3

Aku baru balik dari Jamm session bersama rakan² yang lain, segala kemarahan telah dilepaskan, aku berpura² seperti semuanya telah dilepaskan. Aku terfikir sejenak sampai bila aku harus begini, perlukah aku rasa bosan?? sedangkan itu yang aku perlukan untuk memastikan dunia aku menjadi indah, yes aku ada band, band aku lagi sedap dari HUJAN, band aku lagi popular dari HUJAN, band aku lebih ramai groupies dari HUJAN, band aku bukan sahaja sudah tour di sekitar UK tapi kami telah pun tour ke seluruh dunia termasuklah Capetown dan Johanesburg malah Melbourne dan juga Perth. Band aku telah tour bersama² dengan band² besar dari luar. Band aku jauh lagi bagus dari HUJAN kerana kami ada originaliti, kami tidak tiru THE STROKE dan memperlahankan tempo muzik serta menukarnya ke bahasa melayu. dan yang paling penting band aku bukan homophobic. band aku terima semua orang disekeliling. Yes..!! band aku lagi hebat dari HUJAN yang vokalnya hanya mampu menyanyi secara mendatar.
So kamu semua boleh teruskan menyokong HUJAN kerana mereka rasa islam akan kalah kalau mereka tidak membenci golongan homo, kerana sudah ada mazhab baru yang dicipta oleh mereka sendiri dimana bermain muzik sehingga melalaikan orang lain adalah diwajibkan didalam islam mazhab ciptaan mereka.

HUJAN adalah gay yang berpura-pura membenci golongan gay.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law