Saturday 3 May 2008

Teruskan Tanpa Noktah

Hari aku rasa gembira hari walaupun kesibukan mencapai tahap awan yang kesembilan, kenapa aku gembira?? kerana aku rasa aku masih wujud didunia disini, aku masih diperhatikan disini, lebih kurang 48jam aku tidak mampu untuk mengajak jariku menekan²papan kekunci untuk memasukkan entri² baru kedalam blog ini, nota betul² bernoktah kali ini, tetapi disaat aku mendengar lagu 'kejora ku bersatu' nukilan SEARCH dan kemudian disusuli dengan 'Am i Wry' dari MEW, diteruskan pula dengan 'Given to fly' hasil PEARL JAM dan seterusnya.. Aku amat gembira bila ada yang hantar komen bertanya tentang dimanakah entri baru, aku terima beberapa email tentang kehilangan aku selama 2880 minit, kenapa tiada update baru di blog?? mengapa dibiarkan bernoktah?? rakan² robot seperjuangan juga tak putus² hantar tanda tanya tentang bila mahu update ni?? Fon aku dapat teks dari manusia² di sekeliling aku. Terima kasih kerana memberi peluang untuk menikmati erti kewujudan, terima kasih kerana memberi sokongan lisan mahupun bahasa isyarat, aku paham, aku mengerti, dan aku akan teruskan TANPA NOKTAH.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law