Sunday 18 May 2008

Ertenal sunshine of the spotless mind

Malam tadi Sasha bagi text "Jangan terlalu berfikir sangat. Malam untuk menenangkan fikiran, bukan untuk menyerabutkan fikiran. No wonderlah u susah nak tidur awal...".

Yup aku terima kata² itu, aku cuba untuk tidak berfikir pada waktu malam lagi, kan lebih bagus jika 1 hari bukan 24 jam tetapi 32 jam supaya aku boleh luangkan masa sejam dua untuk berfikir, aku manusia yang penuh teori, aku suka berfikir. Aku mempunyai teori tentang pelbagai benda, aku punya teori tentang apa yang telah dan sedang berlaku didalam kancah politik didunia disini, aku mungkin tidak mampu untuk sempurnakannya dalam bentuk tulisan, aku mungkin tidak akan tulis secara telus didalam blog ini tentang dunia politik kerana kerajaan didunia disini amat lemah. Tidak bukan lemah tapi malas. Mereka tidak mahu mengkaji tapi akan terus tangkap dan hancurkan penulis² blog yang menulis tentang mereka, aku tidak boleh jadi seperti Raja Petra, aku tidak sekuat itu tapi teori aku amat jelas, kepada sesiapa yang ingin tahu boleh datang berjumpa dengan aku serta bawa buku nota kerana aku akan terangkan secara lisan. Aku memang suka berfikir tentang macam² benda tapi malam tadi aku hentikan semua jentera² didalam kepala aku.
Pagi ini aku bangun seperti biasa dengan kepala yang amat kosong terus ke tempat kerja dengan hati yang amat gembira. Jika aku gagal aku akan terus gembira.
Terima Kasih Sasha kerana...

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law