Sunday 25 May 2008

Perjumpaan berdarah.

Petang ini sebuah band metal yang datang dari Helsingborg,Sweden SOILWORK akan datang beraksi di kota Kuala Lumpur, walaupun aku telah berjanji yang aku tidak akan ke Kuala Lumpur lagi, maaf hari ini aku akur, kerana ramai rakan² yang telah call dan ada yang sms suruh datang, ianya seperti perjumpaan berdarah. Tapi bukanlah datang dari darah kambing yang sering digembar-gemburkan oleh media² jahanam tanahair, kepada sesiapa yang baca entri ini tolong bukakan minda seluas-luasnya, kami ataupun peminat muzik metal bukanlah manusia² yang menyembah berhala mahupun minum darah kambing, kami adalah golongan manusia² yang jujur dan ikhlas dengan cara kami yang tersendiri, kami hanya minum darah orang² kaya, darah ahli² politik yang makan rasuah, darah orang² yang menipu. Manusia² begini yang sebenarnya memakan darah, darah anak bangsanya sendiri, dan untuk menutup segala kesalahan dan takut dikorek oleh media² jahanam mereka telah membayar sejumlah kehendak demi menutup bau² kejahatan dan cara yang paling mudah adalah dengan mengalih cerita dan berita dari kes makan rasuah kepada golongan pemuda yang menyembah syaitan sambil meminum darah kambing, walaupun sebenarnya kami hanya mendengar METALLICA dan berbaju t-shirt hitam. Aku akan terus tetap dan teguh seperti aku membiarkan apa saja jenis bunyi meresap kedalam minda aku melalui telinga sama ada SOILWORK, MEGADEATH, AS BLOOD RUNS BLACK mahupun CASSANDRA, sama ada THE CARDIGANS, THE STROKES, RADIOHEAD ataupun SONIC YOUTH, sama ada BAD RELIGION, THE CURE, THURSDAY , ALEC EMPIRE mahupun TAKETHAT atau NEW KIDS and THE BLOCK aku tetap jujur menerima dan akan terus ikhlas berjuang.
Pengikut metal tidak semestinya perlu memakai t-shirt hitam dengan logo² yang menakutkan, mat metal juga boleh berpakaian kemeja putih mahupun merah jambu, kerana tiada tertulis dimana² sanskrit. Muzik metal bukan satu agama.

kepada sesiapa yang tidak dapat hadir, insyaAllah aku cuba sediakan review.

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law