Monday 12 May 2008

Jam 11 malam di belakang Bangsar Village.

Pagi tadi aku bangun tidur sambil mandi aku masih lagi tidur, sudah sampai ditempat kerja juga aku masih tidur, ketika sedang menaip juga aku rasa aku masih tidur. Apa yang semua orang cuba terangkan dekat aku cuma dengar dalam keadaan tidur, aku amat tidak mampu untuk membuka mata, aku masih dilamun mimpi, secara teorinya aku masih lagi tidur, aku cuba cari puncanya dan baru aku sedar malam tadi jam 11 malam aku dan yang lain² memenuhkan perut dengan nasi lemak, setelah dari siang memang tidak makan aku seperti membalas dendam setelah sekian lama tidak menghargai ciptaannya, lagi² setelah melihat gambar nasi lemak di blog Liza beberapa hari yang lepas mendorong aku untuk lupa tentang segala²nya aku cuma makan dan terus makan, dan akibatnya hari ini sambil sedang menaip aku masih tidur. Jahanam..!!!
Aku takkan makan nasi lemak lagi.

2 comments:

Anonymous said...

whoaa..dahsyatnye~ nnt masa baca comment nie jangan tido lagi sudah laa ehh..lamenye tak mkn nasik lemak ~ honey

liza said...

hehehe...alasan yg tak logik..ekeke..its all about mindset..hihi..i makan nasi lemak takde pun rase mcm tu:)..neway u did promise to taste my nasi lemak kan?? haha...abislah..mengantuk seminggu terus..nwy how are u?

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law