Monday 12 May 2008

Bila Gastralgia menyerang

Semua manusia selalu lihat aku gembira, selalu nampak aku suka, selalu pandang aku seperti tiada apa sedang berlaku. Dunia aku terlalu indah untuk aku, dunia aku memang milik aku. Aku senyum, aku ketawa, aku bercerita, aku luahkan apa yg disimpan, aku gelak, aku berkata², aku menaip, aku memetik gitar, aku reply sms, aku membaca,aku mendengar aku amat tenang dengan American eagle aku, aku dan lain² lagi aku amat hilang dari kawalan. Tapi apa yang pasti aku masih terus mencari dan pencarian itu masih belum aku dapat pastikan, jauh disudut hati sebenarnya aku masih berkecamuk, aku masih berhentakan, aku masih menangis keesakkan, aku masih meronta kesedihan, aku masih menangung derita, aku masih dalam kesakitan, aku masih lemah untuk menghadapi semuanya. Aku masih gagal menanganinya. Maaf kepada semua jika satu hari nanti yang tinggal hanya bisikan yang semakin hari semakin jauh dan terus dilupakan, maafkan aku jika selama ini ada yang terguris kerana sebenarnya luka aku lagi parah dari yang lain, kerana air mata sudah tidak mampu untuk bewarna jernih, aku akan teruskan selagi termampu, tapi mungkin tidak seteguh dulu. Harap kita mampu bertemu lagi di 12 Barisan pada hari terakhir.

Hyperballad - BJORK

1 comments:

Anonymous said...

macam sedih je entri ni..nape??

*Zuri*

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law