Saturday 17 May 2008

Luapan adrenalin

Pagi ini sampai sahaja aku ditempat kerja dalam keadaan yang amat tenang tanpa ganguan, aku melihat Amin terpesok ditepi meja sambil menatap manusia² plastik didalam kotak monitor cuba menyelam kan jari²nya diatas papan kekunci demi untuk manusia² plastik yang dilihatnya. Minda aku masih lagi terapung² menghayati waktu pagi yang akan meninggalkan aku sekejap lagi.

"Bang kenapa awek² myspace susah nak layan Amin.."?? Tanya Amin.

"Hah?? same goes to me..no luck.."?

Dengan keadaan yang amat hening dibantu oleh udara mengelilingi aku membuatkan luapan adrenalin semakin memuncak, aku agak bersemangat hari ini untuk bekerja. Tapi segala² bertukar menjadi huru-hara, kelam-kabut bila semua orang datang berjumpa aku untuk menyelematkan punggung masing². Aku paling cukup runsing bila ada yang kena tekan dan datang menemui aku sambil membawa segala tekanan, aku bukan penyelamat emosi. aku manusia robot yang menurut perintah. Aku jadi hilang kawalan, aku tidak suka semua ini, aku perlukan secawan nescafe bersama² dengan 2 batang american eagle untuk menenangkan aku.

"Hey..where's this EO..Where's that EO..Why they didnt sign, why they...what happened..how to...oh my...!@#$%^&* this is not good, u supposed to..haiya..
this is problem.." kata² dari manusia² jahanam yang menggangu hari pagi aku.

tett..tett.. (bunyi sms masuk)

"hi there, gud morning i nak mintak tolong sikit boleh" sms dari manusia² plastik.

"Eh can u do me a favour..?" Herve

Aaaarrggghhh...!!! pagi² aku dah tension.

1 comments:

Anonymous said...

~ ermm..jangan laa tension2..take it easy k..~ honey

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law