Saturday 10 May 2008

Mädchen kann tödlich sein

Aktiviti sihat dipetang hari adalah melepak di kedai mamak sambil minum kopi ataupun teh ais, kalau perut kosong mungkin kita boleh dapatkan maggi goreng or roti canai dan ketika itu adalah waktu yang amat sesuai untuk berbincang hal² sekelilng.

"Aku bencilah perempuan² yang suka MU sebab minat kat Christian Ronaldo" Aji.

"Kenapa? kau penyokong MU ke?" tanya aku.

"Aku suka perempuan yang tak terlalu mengongkong aku lah.." Sampuk Man.

"Hah betulah Man aku pun suke perempuan yang macam tu lah" Wan pula.

"Ok jom cite pasal perempuan² idaman.." Aku

"Hak ala.. aku cite pasal MU dgn awek² yg suke Christian Ronaldo je..apehal korang ni??" Aji

"Kau diam lah aji..ni cite orang tua² kau mane tau..sebab kau lagi tue dari kiteorang..ahahaha" Wan.

"Hah betul tu..." Man

"Tapikan aku lagi suke perempuan yang sms aku ajak pegi makan..ehehe amat romantik, ahahaha" Wan lagi..

0 comments:

© NotaBernoktah 2012 | Blogger Template by Enny Law